Alla inlägg under februari 2010

Av wanjasvarjehanda - 20 februari 2010 03:29

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här på Wanjas Varjehanda. Den senaste månaden har all tid gått åt till att gå igenom siffror, lägga upp en budget och leta varor. Jag tänker inte skriva så mycket just nu heller, men jag kan visa vad vi lagt till i butikens verksamhet:

  


Vad är nu detta?

Jo, vi har börjat hyra ut våra saker från butiken! Det senaste året har vi fått många förfrågningar från folk som varit på jakt efter rekvisita till filminspelningar, mässor och events, så nu har vi gjort slag i saken. Jag har utarbetat ett uthyrningsavtal och lagt till den nya informationen på butikens hemsida.
För en dryg vecka sedan hade vi vår första hyreskund och snart syns några av våra prylar i en reklamfilm på en TV nära dig.

Återkommer med nya inlägg inom kort :)

Presentation


Här snackar vi möbler & annat från 50-talet, 60-talet & 70-talet. Har du en pryl du vill veta mer om? Maila så sätter vi igång sökandet :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Sevärt, lusläst & lustigt

Barnebys Blogglista

Not Swedish?

RSS

Besöksstatistik

Gästa boken!


Skapa flashcards